در نمایشگاه کار دانشگاه تهران، غرفه بوتان چه گذشت؟

در نمایشگاه کار دانشگاه تهران که از تاریخ 23 تا 25 مهر ماه 1403 از ساعت 8 تا 18 برگزار شد، بوتان متفاوت با آنچه که در نمایشگاه های تخصصی مانند نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران ظاهر شد، حضور یافت.

اما حضور بوتان در این نمایشگاه چه تفاوت هایی با دیگر رویدادهای از این دست داشت؟

اولین تفاوت در هدف برگزاری آن بود. در نمایشگاه کار، بوتان با تیم منابع انسانی و همراهی تعدادی از همکاران واحد برند با هدف جذب و شناسایی استعدادهای جوان و ترویج و معرفی برند کارفرمایی خود همراه با تعامل بیشتر با نسل Z، حضور پیدا کرد.

در این راستا، با طراحی و اجرای بازی مار و پله در بخشی از غرفه، ضمن ایجاد محیطی با نشاط، مهارت‌های کاری را در بخشی از بازی و نردبان های بالا رونده قرار دادیم. به علاوه در مجاورت این بازی، درخت ارزش های اصلی‌مان همچون، یادگیری، احترام متقابل، تحلیل اطلاعات، رابطه برد-برد و… را به نمایش گذاشتیم و از بازدیدکنندگان جهت درج نقطه نظرات خود در این باره دعوت به عمل آوردیم.

در سمتی دیگر، دیواری جهت نوشتن محیط کار مورد علاقه دانشجویان و بازدیدکنندگان فراهم کردیم تا با نقطه نظرات آنان آشنا شده و موارد مدنظر آنها را به منظور ارتقای شرایط کاری، بررسی و به کار گیریم.

در بخش ورودی غرفه بوتان نیز، پاسخگوی بازدیدکنندگان جهت همکاری با آنها بودیم و به معرفی شرکت های گروه و فضای کاری در بوتان به صورت ویدیویی و حضوری پرداختیم.

همچنین پس از گپ و گفت با مراجعین عزیز، در قسمتی دیگر از غرفه، با پذیرایی دلچسب در خدمت‌شان بودیم.

نتیجه زحمات همکاران ما، استقبال چشمگیر، ساخت و تجدید باوری مثبت نسبت به شعار همیشگی ما یعنی “انتخابی مطمئن” در ذهن نسل جوان شد.



چنانچه در 3 روز نمایشگاه کار، فرصت حضور در غرفه بوتان را نداشتید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت اطلاعات و ارسال رزومه بفرمایید: